persberichtcat-gc-gensets-1920x720.jpg

Caterpillar noodstroom generatoren nu tegen een lagere prijs

Nieuwe lijn Cat® GC-dieselgeneratorsets zijn af-fabriek, compleet en gebruiksklaar

Papendrecht, 21 januari 2021. Met de nieuwe lijn Cat®  GC-dieselgeneratorsets maakt Pon Power een Caterpillar noodstroomoplossing voor veel meer klanten bereikbaar. Met het prijsniveau dat vergelijkbaar is met dat van prijsvechters in de noodstroommarkt, maakt deze nieuwe lijn de kwaliteit en betrouwbaarheid van een Caterpillar product bereikbaar voor een zeer breed scala aan gebruikers. De modellen met vermogens van 33 tot 220 kVA komen nog dit jaar beschikbaar en kunnen per direct besteld worden. De grotere vermogens volgen later. De GC-lijn is inzetbaar voor alle mogelijke stationaire noodstroomtoepassingen.

Zekerheid tegen de scherpste prijs

Volgens Dennis van Tol, Accountmanager Industrial Power Systems bij Pon Power, was de introductie van de nieuwe GC-lijn een logische stap. Hij vertelt: “In essentie is het uitgangspunt dat een noodstroominstallatie niet of nauwelijks wordt aangesproken. Eigenaren en gebruikers zijn dus niet op zoek naar een product met allerlei opties en extra’s, maar naar een oplossing die zekerheid en gemoedsrust biedt tegen de scherpst mogelijke prijs. Een product dat aan alle verwachtingen voldoet, maar deze vanuit kostenoogpunt niet overtreft. Juist hierom is deze hoogwaardige lijn ontwikkeld.”

Compleet en gebruiksklaar

De plug-and-play GC-units zijn af-fabriek, compleet en gebruiksklaar. Dit vereenvoudigt het specificatieproces, verkort offerte- en levertijden en verlaagt uw kosten. De Cat GC-lijn is ontwikkeld voor kleine tot middelgrote noodstroomtoepassingen, zoals ziekenhuizen, productiebedrijven, landbouwbedrijven, gemeentelijke infrastructuur, waterzuiveringsinstallaties en andere nutsvoorzieningen, commerciële ondernemingen en kantoorgebouwen.

Talloze opties

Elke Cat® GC-dieselgeneratorset heeft standaard twee jaar Caterpillar garantie. Daarnaast is een reeks extra uitgebreide service-opties beschikbaar. Vanzelfsprekend hebben kopers de zekerheid van 24/7 Caterpillar service, verzorgd door Pon Power. Bovendien kunnen de GC generatorsets worden uitgerust met Cat Connect Remote Asset Monitoring, dat de gebruiker realtime monitoring, rapportage en waarschuwingen biedt. Al deze opties zijn wereldwijd toegankelijk via een zeer gebruiksvriendelijk online dashboard.

Over Pon Power

Pon Power B.V. is een werkmaatschappij van familiebedrijf Pon en is sinds 1926 de officiële dealer van Cat motoren, power systems en zonnepanelen, MaK motoren en Berg propulsion oplossingen voor Nederland. Pon Power is marktleider voor energieoplossingen en door haar uitgebreide kennis per markt levert het bedrijf meer dan een motor of generator alleen. Zoals advies op maat van toegewijde adviseurs die weten wat er bij de klant speelt, snelle service door het wereldwijde servicenetwerk van Caterpillar en een uitgebreid servicediensten-aanbod. Caterpillar is wereldwijd marktleider op het gebied van zwaar bouw- en mijnbouwmaterieel, diesel- en gasmotoren, industriële turbines, generatorsets en warmtekrachtinstallaties.