Toppbanner-åpning-av-ntt-bygg.jpg

Trønderfæst på Tiller

Åpning av vårt nye bygg i region Midt-Norge

25.05.2023: TILLER, Trondheim: Pon Equipment, Pon Rental, Pon Energy Rental og SITECH holdt åpningsfest for å høytidelig markere den offisielle åpningen av nybygget på Tiller som sto ferdig ved årsskiftet. Selveste Pon-dronninga, Fanja Pon, kom for anledningen i tillegg til en del håndplukkede gjester fra Caterpillar og kundekretsen i distriktet.

25. mai ble markeringen av åpningen av de nye lokalene til Pon Equipment region Midt-Norge. Under samme tak huses også Pon Energy Rental, Pon Rental og SITECH. Lokalene inkluderer kontorer, verksted og lager, samt utearealer for lagring av maskiner og utstyr. Regionsleder, Kenneth Bratseth har hatt mye å henge fingrene i de siste par årene, men han sier at med så gode entreprenører og samarbeidspartnere har prosessen gått relativt knirkefritt. Det er Søbstad som har stått for utvikling av tomten og Metallbygg AS har reist bygget. Bygget er eiet av HGB Eiendom AS.

P5250021GJESTER_lav-opp.jpg

“Det er godt å ha så solide og erfarne partnere å støtte seg på i en slik altoppslukende prosess" sier Kenneth, som nå ser fram imot å kunne legge hele sin fokus på den daglige driften av distriktet sitt. Kenneth har jobbet i Pon siden mars i 2021, så mye av tiden har gått med på å få bygget på plass. Nå blir hverdagen en helt annen når bygget er i full drift og alle kan ha glede av nye og moderne fasiliteter. Dette var det verdt å markere med ekte trønderfest i verkstedet med fine gjester, taler, god mat og levende musikk.

På bildet: f.v Kenneth Brathseth, Dag Søbstad, Atle Berg (HGB Eiendom), Fanja Pon)

P5250053-Fanja-Pon-Søbstad-Brathseth_lav-opp.jpg

Fanja Pon, som til vanlig bor i Nederland, er en av eierne og president i styret av det familieeide holdingselskapet og Marc De Groen, Chief Executive Officer i Cat-forhandlerne i Pon, tok del i feiringen sammen med Ole-Petter Holene, administrerende direktør i Pon Equipment og Pon Rental Norge. Et knippe kunder og samarbeidspartnere i byggeprosjektet, samt eiere av bygget  HGB Eiendom AS, var også tilstede. Blant gjestene i tillegg til Pon ansatte i Trondheim og fra hovedkontoret i Oslo, var også tidligere selger i distriktet, Geir Sandvik og Pon’s pensjonerte  administrerende direktør, Inge Stensland.

På bildet f.v Fanja Pon, Inge Stensland (tidlig. adm. dir i Pon), Anne-Iren Elvevoll (HR direktør i Pon)

P5250010_lav-opp.jpg

Dag Søbstad selv overrakte en lekker krystallvase til Kenneth Bratseth, med dertil hyggelig tale. Atle Berg i HGB Eiendom holdt også tale og Pon fikk overrakt et maleri som skal pryde en av veggene på avdelingen.

Under middagen ble det snorklipping av Fanja Pon som tok med seg Thomas Thorgård fra firmaet Brende AS for å vise at dette ikke bare er et bygg for Pon, men også for Pon’s kunder. Dermed ble bygget i Torgårdstrøa 17 på Tiller offisielt åpnet og innviet.

På bildet f.v Thomas Thorgård fra Brende AS, Fanja Pon.

P5250065_snorklipping_lav-oppl.jpg

Bilder fra begivenheten

Festlokale_lav-opp.jpg
P5250010_lav-opp.jpg
Maleri-fra-HGB-Eiendom.jpg
Vase-fra-Søbstad.jpg
P5250035-Søbstad-holder-tale_lav-opp.jpg

Hold deg oppdatert

Registrer deg her og gå ikke glipp av siste nytt innen våre produkter, tjenester og teknologi.

Kontakt Tilbake Icon - Contact Sticky Cross
  • Call
  • Arrow

Ring oss

Send oss en e-post

Hvordan foretrekker du at vi kontakter deg? *

ELLER FYLL UT SKJEMA HER:

Fyll ut skjemaet nedenfor, så kontakter jeg deg så snart som mulig.

Hvordan vil du at vi skal kontakte deg? *
web-monitoring-ok