Erik Sollerud går av som direktør i Pon Norge

Erik-Sollerud-safety.jpg

25.08.2022: Berger, Skedsmokorset: Erik Sollerud har besluttet å trekke seg som administrerende direktør i Pon Norge og trer over i stillingen som CEO i Rental Group fra nyttår.

Erik har jobbet i Pon i 24 år og de siste 7 årene som administrerende direktør. “Det har vært en vanskelig beslutning å forlate Pon etter så mange år”, sier den avtroppende direktøren. “Å jobbe med Team Pon og de siste 7 årene få lede selskapet i en bransje som står overfor utfordringer som strenge krav til miljø og sikkerhet, har vært en spennende reise. Nå venter det  nye spennende utfordringer for meg i Rental Group, noe jeg ser fram til å ta fatt på”.

Erik har i sin tid, først i Pay & Brinck så i Pon, hatt en allsidig karriere i selskapet. Han har vært teknisk sjef, ledet service, ledet salg og nå de siste syv årene, administrerende direktør.

Servicedirektør Ole-Petter Holene trer inn som konstituert administrerende direktør. Ole-Petter har også har en lang fartstid i Pon. Han startet som prosjektingeniør i Pay & Brinck i 2000 og har siden hatt roller i Pon som teknisk support sjef, produktsjef, segmentsjef, salgsdirektør og nå servicedirektør. Det er en med bred og lang erfaring som følger i Erik sine fotspor, og vil fungere som konstituert direktør inntil en ny organisasjon er på plass.

Erik Sollerud Erik Sollerud
Ole Petter Holene Ole Petter Holene
Kontakt Tilbake Icon - Contact Sticky Cross
  • Call
  • Arrow

Ring oss

Send oss en e-post

Hvordan foretrekker du at vi kontakter deg? *

ELLER FYLL UT SKJEMA HER:

Fyll ut skjemaet nedenfor, så kontakter jeg deg så snart som mulig.

Hvordan vil du at vi skal kontakte deg? *
web-monitoring-ok