Ole Petter Holene ny administrerende direktør

I Pon Equipment og Pon Rental Norge

Ole Petter Holene.png

Berger, 1.feb 2023: Ole-Petter Holene trer inn i rollen som administrerende direktør for Pon Equipment Norge. Han har i tiden etter Eriks Solleruds avgang, august 2022, fungert som konstituert direktør. Ole-Petter er godt kjent i Pon-organisasjonen og har bygd seg en lang og imponerende karriere fra den gangen han begynte i Pay & Brinck Maskin rett etter studiet i Master Mechanical Engineering.

Ole-Petter Holene (46 år), gårdsgutten fra Rakkestad i Østfold ble ansatt som prosjektingeniør 2000 og har siden jobbet som sjef for teknisk avdeling, produktsjef, segmentsjef for “heavy and general construction”. I 2007 gikk han over i stillingen som salgsdirektør for bygg og anlegg og har siden 2014 innehatt rollen som servicedirektør.

Ole-Petter har under tiden opparbeidet en meget bred kompetanse, med sterk internasjonal salgserfaring og inngående kjennskap til Cat produktene, det norske markedet samt Pon’s egen salg- og serviceorganisasjon.

Ole-Petter vil i tillegg inneha ansvar også for Pon Rental og SITECH i Norge, og rapporterer til Marc de Groen (CEO i Pon Nederland). Pon Power (marine-delen av Pon i Norge) ledes som tidligere av Claus Høyer.

Hold deg oppdatert

Registrer deg her og gå ikke glipp av siste nytt innen våre produkter, tjenester og teknologi.

Kontakt Tilbake Icon - Contact Sticky Cross
  • Call
  • Arrow

Ring oss

Send oss en e-post

Hvordan foretrekker du at vi kontakter deg? *

ELLER FYLL UT SKJEMA HER:

Fyll ut skjemaet nedenfor, så kontakter jeg deg så snart som mulig.

Hvordan vil du at vi skal kontakte deg? *
web-monitoring-ok